Vilket hääääääärligt

.. väder idag, strålande sol och plusgrader ! Sov riktigt jävla gott inatt. Det var ett tag sedan. Väntar nu på att äggen ska kokas upp så ska jag se två avsnitt av projekt runway på tv3play. Sedan ska jag iväg på IKSU och springa med Ine. Har faktiskt varit duktig med maten, denna veckan och tänkte fortsätta så. Går inte på diet, äter som vanligt men har slutat äta gofika och sånt varje dag. Håller det till en gång i veckan eller ja, när man blir sugen. Men har fått dille på mörkchoklad och hört att det inte är särskilt onyttigt, NICE ! Sover bättre också och känner att hela jag mår bättre nu än vad jag gjort tidigare, kost och sömn är viktigt. Orkar betydligt mer, kvittar hur mycket jag tränar att jag äter och sover bättre gör att alla tre grejerna ger sån effekt på kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0