the weekend

Har haft lite att göra i helgen och inte hunnit skriva i bloggen. Jobbade i fredags, strossade sedan runt på stan, hem och fixade mig, bakade paj till Astrid som fyllde år på lördagen. Sedan blev det utgång med Alex. Lördag vaknade jag upp med världens tyngsta huve hahahaha.. Vi firade Astrid med paj på morgonen och sedan promenerade jag och Sandra till stan och där fynda jag ett par guldiga gladiator skor, 100 jävla kronor ! :) Mös i soffan resten av kvällen med popcorn, te och skype ! La mig halv 3 och vakna halv 2 idag. Blev pannkakor med grädde och sylt. Min fina Ine är tillbaka, har saknat henne såååå jävla mycket ! Tycker hon får stanna kvar i Umeå nu ett bra tag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0