fredag 30 mars

Helt slut i kroppen och in tha brain alltså! Jobbat 9-16.30 idag, både i stan och i Sävar (en bit utanför Umeå) så fick låna chefens bil tillbaka till Ume. Eftersom jag ändå passerade stan påvägen hem, gjorde jag ett stopp inne på Clas Ohlsson och KICKS. Cykeldäck som är skit tråkigt köp men måste haha.. Två nya nagellack i mina favoritfärger och ett nytt dry shampoo som ger XXL volym i håret hahaha. Kan behövas på mitt hår ! Hem, duscha, laga mat och pluggat. Hämtat spel hos Lovisa och varit och handlat mat på Ica maxi med Erik för vi ska nämligen ha sushi kväll imorgon och vin. Muuuums, som jag läääängtat hela denna veckan :D


Färgerna ger ingen rättvisa, finare i verkligheten. Kommer från Mavala iaf!

Det rosa till vänster köpte jag idag. Hoppas det är lika bra som den bruna flaskan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0