euphoria

Idag händer inget roligare än plugg så tänkte faktiskt berätta lite kort om helgen. En bra helg på väldigt länge faktiskt! I fredags blev det tvätt, städ och lite sånt hemmafru sysslande. Alex och jag förfestade här hemma, vidare till isbaren för en "andra" förfest och sedan på en "tredje" förfest och sedan hamna vi på allstar och dansa oss svettiga. Lördagen spenderade jag dagen på stan med Astrid och senare kollade vi melodifestivalen. Rätt låt vann utan tvekan och tror innerligt på att Loreen kan kamma hem hela segern!!! Igår var jag med Ine på gymmet i ca 2-3 timmar och körde gärnet ! FYFASIKEN vad grymma vi var. Älskar att träna med någon som ger allt, vågar utmana sig själv och framför allt att man ligger på en jämn nivå så man pushar varandra!! Vi träna militär stuff som Ine fick lära sig på militären så det var inget mes på gymmet kan jag säga er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0