Söndag

Sitter i soffan och chill pluggar denna söndag. Skönt att inte känna stress när man är ledig en hel dag som denna. Alldeles strax börjar BIG BROTHER wohoooo ! BTW har jag bestämt mig för att äta nyttigt och verkligen hålla detta (spec. nu när jag inte har tid att ta mig till träningen pga allt plugg) ska jag iaf försöka gå upp 20 min tidigare för att träna mage och rumpa ! Brukar träna det varje dag men har inte gjort något alls på en vecka. Då är det bäst att äta nyttigt när man inte tränar! Så, tänkte faktiskt göra te och äta vindruvor till BB! :) Har varit nyttig hela dagen. Tänkte, varför ska man alltid börja på en måndag bara för det är en ny vecka? Det håller ju ALDRIG, allt handlar om självdisciplin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0