jobb

Soffan är min bästa vän i mitt hem hahahaha, så jävla skönt att bara chilla i soffan, se på tv och ba äta ! LIVET. Dagen började med ett roligt och bra sms, följt av tvätt och städ på morgonen. Gick sedan iväg och provjobba för i mitt sms var en förfrågan om jag ville provjobba och jobbet är mitt, HURRA HURRA! Så jävla glad jag blev. Min helg är gjord ! Annars har jag bara varit på stan och gjort lite ärenden, även pratat i tele i huuuuur många timmar som helst idag, helt stört hahaha från 5 till ca halv 11 på kvällen. Pga det brände jag min fiskgratäng, oooofta det händer mig ?! NEVER... Men nu ska jag sova, ska upp tidigt och plugga med tjejerna på bibblan sedan utgång så antagligen hörs vi på söndag någon gång. Ha en TOPPEN HELG allihopa !


bränd till max!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0