Hey hoe, lets go

Dagen var verkligen segare än vad jag trott. Stack hem efter föreläsningen och vilade i soffan i kanske tre till fyra timmar (inte sovit). Har varit välbehövligt. Ska försöka lägga mig tidigare ikväll, eller jag måste verkligen det!!

Men jaja nog tjatat om hur trött jag är finns värre saker i livet haha. Igår, spenderade jag dagen med Alex. Vi åt god soppa som hennes pappa lagat, vi bakade, och krängde EN MASSA framför top model och en prinsessas dagbok. En bra dag med en bra vän helt enkelt. Här kommer en av mina absoluta favoritlåtar.

Har precis upptäckt den och älskar när man hittar något helt nytt, aldrig hört eller sett förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0