chill dag

Idag var jag ner på stan för tanken var att vi tjejer skulle plugga, jag vet, ett jävla tjat om detta jävla pluggandet hahahaha. Men har tenta nu i veckan och veckan efter så ni kommer få höra det lite till... sorry! Men vi pallade inte plugga så handlade mat och sedan gick vi in på åhlens och hittade två scarfs/halsdukar som var fina och dessutom på rea så då var jag tvungen att slå till när det var så billigt. Dessutom är de huuuur MJUKA som helst!


Var tvungen att testa med skinnjackan och solbrillorna på. Använder solbrillor varje dag pga vi har så fint väder här i Ume och får mig att längta ännu mer till VÅREN nu. Halva halsduken är svart och andra halvan randig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0